Славица Цицварић Костић

редовни професор

Катедра за маркетинг менаџмент и односе с јавношћу

Термин консултација

Образовање

  • 2010, Доктор наука – подручје организационих наука, Универзитет у Београду – Факултет организационих наука
  • 2005, Магистар наука – подручје организационих наука за менаџмент, Универзитет у Београду – Факултет организационих наука
  • 2000, Дипломирани инжењер, одсек за Индустријско инжењерство, Универзитет у Београду – Факултет организационих наука

Одабране референце

  • Cicvarić Кostić, S., Okanović, M., Milosavljević, M. (2023). Startapi u fokusu. Beograd: FON, ISBN 978-86-7680-429-0
  • Cicvarić Кostić, S., Štavljanin, V. (2020). Brend menadžment – kreiranje prepoznatljive vrednosti, Beograd: FON, ISBN 978-86-7680-369-9
  • Cicvarić Кostić, S., Mihić, M., Đokić, S., & Stojiljković, D. (2020). Digital Dissemination of Environmental and Social Initiatives, In: Experimental and Computational Investigations in Engineering, Editors N. Mitrovic, G. Mladenovic, A. Mitrovic, Springer, ISBN 978-3-030-58362-0, pp. 20-34.
  • Cicvarić Кostić, S., & Gavrilović Šarenac, J. (2019). “New Normal” Strategic Communication, In: Business Management and Communication Perspectives, Industry 4.0“, Editors Tunç A. I. O., Aslan, P. Hershey PA: IGI Global, 71-92, DOI: 10.4018/978-1-5225-9416-1.ch005
  • Milosavljević, M., Okanović, M., Cicvarić Kostić, S., Jovanović, M., & Radonić, M. (2023). COVID-19 and Behavioral Factors of e-Payment Use: Evidence from Serbia. Sustainability, 15(4), 3188. DOI: 10.3390/su15043188
  • Vlastelica T., Cicvarić Кostić S., Okanović M., & Milosavljević M. (2018). How Corporate Social Responsibility Affects Corporate Reputation? The evidence from an emerging market, JEEMS – Journal of East European Management Studies, 23(1): 6-25, DOI: 10.5771/0949-6181-2018-1-10
  • Okanović, M., Milosavljević, M., Cicvarić Kostić, S., & Dlačić, J. (2023). Embryonic tech ventures’ orientation and performance. Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions in Emerging Economies. DOI: https://doi.org/10.7595/management.fon.2023.0008
  • Veselinović, T., Vlastelica Bakić, T., & Cicvarić Кostić, S. (2016). Is there a correlation between organizational features and digital communication usage?, Industrija 44(3), 41-60, DOI:10.5937/industrija44-10236
  • Eferica, N., Cicvarić Kostić, S., & Okanović, M. (2023). Analiza digitalnog nastupa vodećih modnih brendova, U: Održivo upravljanje poslovanjem: inovacije, softver i komunikacije, Editori: Stošić, B., Lazarević, S., & Kostić-Stanković, M., Beograd: FON, ISBN: 978-86-7680-423-8, pp. 361-380.
  • Barjaktorović, S., Cicvarić Кostić, S., & Кostić-Stanković, M. (2021). Кomunikacija brenda poslodavca u oglasima za posao, Marketing, 52(4), 225-235. ISSN 0354-3471

Награде и признања

  • Признање Друштва Србије за односе с јавношћу за најбољи институционални програм односа с јавношћу (2005)

Учешће на пројектима

  • Међународни гостујући професор на Универзитету у Болоњи – Bologna Business School, Италија (2020-данас), као и на Економском факултету Универзитета у Ријеци, Хрватска (2021-данас) и Институту за комуникацијске студије у Скопљу, Северна Македонија (2012-данас)
  • Тим за маркетинг и комуникације у Развоју софтверског и организационог решења за тестирање кандидата ТестМастер, 2021-данас
  • Building Innovation Funnel – Venture an Idea (DSI/BIF/2021/001), Иницијативa Дигитална Србија и ФОН са партнерима, подржанo од стране Америчке агенције за међународни развој (USAID), 2021-2025.
  • Стратешко управљање и организациони развој за средњи ниво менаџмента у Министарству унутрашњих послова Републике Србије, Peterhof Consulting & Edu, IMG, 2019-2020.
  • Унапређење маркетиншког приступа пословању кроз кокреирање вредности (uniri-drustv-18-235-1399), Универзитет у Ријеци (Хрватска, Србија, Словенија), 2019-2021.
  • Кокреирање вредности као нова парадигма пословних оријентација (ZP 9/2017), Универзитет у Ријеци (Хрватска, Србија), 2017-2019.
  • Стратегија комуникације града Панчева 2017-2020, GBP Consulting, 2016-2017.
  • Унапређење свести јавности о Агенцији за осигурање депозита и комуникациона политика и алати, Агенција за осигурање депозита, PriceWaterhouse Coopers, 2016-2017.
  • Стратегија интерних комуникација 2016-2017 за ЈП ЕПС, Мозаик, Београд, 2016.
  • Унaпрeђивaњe квaлитeтa oбрaзoвнoг систeмa Рeпубликe Србиje крoз унaпрeђивaњe eфeктивнoсти систeмa спoљaшњeг врeднoвaњa рaдa шкoлa и рaзвoj хoризoнтaлнoг учeњa измeђу шкoлa (SHARE), Завод за вредновање квалитета образовања и васпитања, УНИЦЕФ, 2016.
  • Спречавање осипања ученика из образовног система Републике Србије, Центар за образовне политике, УНИЦЕФ и Министарство просвете, науке и технолошког развоја, 2016.
  • Оснивање Бугарско српске привредне коморе: Стратегија развоја Бугарско српске привредне коморе 2014-2019, Истраживање тржишта српске стране пограничне зоне, Истраживање потреба компанија српске стране пограничне зоне, 2014.
  • Израда визуелног идентитета ФОН-а и књиге графичких стандарда, 2009-2010.
  • Менаџер за односе с јавношћу у инвестиционој компанији MPC Properties, 2007-2008.
  • Директор за развој пословања у међународној консултантској компанији за комуникације ”Hauska&Partner International Communications”, 2007.
  • The Path of Internationalisation and Integration in the Europe of Region – пројекат партнерства високо образовних институција у јужној и источној Европи (члан Србије у Међународном саветодавном одбору), 2006.
  • Ментор студената који учествују на међународним такмичењима у решавању пословних студија случаја (2016-данас)
  • Пројекти, едукативни програми, обуке и тренинзи из области маркетинга и корпоративних комуникација за клијенте: Typhoon HIL, BlackRock, Delhaize, Banca Intesa, Ringier, Lukowa Academie, Porsche Leasing, Телеком Србија, Делта Холдинг, Здравље Актавис, ЈП ЕПС, ЈКП Инфостан технологије, Туристичка организација Србије, Институт за стандардизацију Србије, Народна скупштина Републике Србије, Бањалучки велесајам, Министарство одбране Велике Британије и Републике Србије (програм ПРИСМА), Министарство унутрашњих послова Републике Србије, Секретаријат за здравство града Београда, Удружење Једнаке могућности и UN Women, UNDP, USAID и др. (2001 – данас)

Чланство у организацијама

  • Члан Управног одбора Друштва Србије за односе с јавношћу (2015-2019)
  • У периоду од 2010. године до данас била је члан Српског удружења за маркетинг (СЕМА), Европског удружења за образовање и истраживање за односе с јавношћу (The European Public Relations Education and Research Association – EUPRERA) и Међународне асоцијације за односе с јавношћу (International Public Relations Association – IPRA)
  • Члан стручног жирија за годишња признања Друштва Србије за односе с јавношћу (2013-2016), УЕПС-а (2014), Effie Awards Serbia (2019), као и Social Impact Award Serbia (2020).

Додатно усавршавање

  • DIMAQ (digital marketing qualification) сертификат, IAB-Interactive Advertising Bureau, 2019.
  • Тренер, ниво 5/7, CMI-Chartered Management Institute, UK, 2013.