U periodu od 1. do 12. decembra, u onlajn formatu održao se: High School Case Competition 2020, takmičenje u rešavanju poslovne studije slučaja namenjeno srednjoškolcima. Iza ovog projekta, u saradnji sa Fakultetom organizacionih nauka, stoji najveća studentska menadžment konsalting organizaciju u regionu, Case Study Club.
Događaj je otvorio prof. dr Aleksandar Đoković, prodekan za nastavu Fakulteta organizacionih nauka, dok je Dragana Ivanović, menadžer za odnose s javnošću predstavila mogućnosti i prednosti studiranja na FON-u. Takmičarima su dobrodošlicu poželeli i Aleksandra Vučičević, predsednica Case Study Club-a, Lazar Sević, predsednik takmičenja i prof. dr Vesna Damnjanović, osnivač organizacije Case Study Club.
Na takmičenju je učestvovalo 318 srednjoškolaca iz cele Srbije iz 21 grada: Aleksandrovac, Beograd, Valjevo, Vranje, Zaječar, Kragujevac, Kraljevo, Kuršumlija, Lazarevac, Leskovac, Mladenovac, Niš, Novi Sad, Požarevac, Sremski Karlovci, Stara Pazova, Subotica, Ćuprija, Užice, Čačak i Šabac.
Takmičari su imali priliku da rešavaju realan poslovni problem, zadat od kompanije Jaffa Crvenka. Njihov zadatak je bio da urade detaljnu analizu ciljne grupe ToTo brenda (predstavnike generacije Z), analizu brendova i saradnje sa influenserima čija je komunikacija uspešna, a usmerena na generaciju Z, kao i da osmisle detaljnu društveno odgovornu kampanju za brend ToTo, koristeći prethodne analize. Cilj čitavog takmičenja bio je da se srednjoškolcima približi koncept poslovanja i digitalizacije, donošenja odluka, kroz analizu i studije slučaja i rešavanje problema.
Svi učesnici su imali priliku da prisustvuju edukativnim radionicama i na taj način steknu znanja i veštine neophodne za rešavanje datog problema. Radionice su održali: profesor dr Slavica Civarić Kostić, redovni profesor FON-a i mentor Case Study Club-a, Anđelija Đorđević, Vladimir Stojiljković, Filip Branović i Bogdan Radeknović, mentori Case Study Club-a. Od 84 prijavljenih timova, odnosno 318 učesnika, 48 timova se plasiralo u polufinale i svoja rešenja predstavilo stručnom žiriju 8. decembra. Žiri su činili aktivni i alumni članovi Case Study Club-a koji su izabrali 8 timova koji su se direktno plasirali u finale.
Na samom finalu takmičenja žiri su činili prof. dr Vesna Damnjanović, rukovodilac Centra za poslovne studije slučaja FON-a, Andreja Srećković, brend menadžer Jaffa Crvenke, Mina Telesković i Natalija Jovanović, iz marketing agencije FCB AFIRMA.
Prvo mesto na takmičenju je osvojio tim Gerentes, kojeg su činili Minja Krivokapić, učenica Požarevačke gimnazije, Anja Radenković, učenica Pete Ekonomske škole iz Beograda i Milena Stanković, učenica Prve kragujevačke gimnazije.
Nagrada za pobednike, koju je obezbedio glavni partner takmičenja, kompanija Jaffa Crvenka sa brendom ToTo, je pametan sat za svakog člana pobedničkog tima.
Drugo mesto je osvojio tim Virtusso, kojeg su činili Teodora Krstić, Aleksandar Spasić i Anđela Ruta Stanču, učenici Četrnaeste beogradske gimnazije, koji su osvojili Eken akcione kamere. Treće mesto osvojio je tim “Pravo u metu”, kojeg su činili Staša Aleksić, Emilija Milenković, Đorđe Stojanović i Milica Vorkapić, učenici gimnazije „Bora Stanković“ iz Vranja, koji su osvojili vaučere za sportske radnje SportVision.
Čestitamo na učešću svim srednjoškolcima i pohvaljujemo studente Case Study Club-a za uspešnu organizaciju takmičenja!