Korporativi skup okupio je veliki broj eminentnih predstavnika domaćih i stranih kompanija – lidera na našem tržištu.
Događaj je otvorio prodekan za strateški razvoj i saradnju sa kompanijama, profesor Marko Mihić. Fakultet prepoznaje značaj saradnje akademije i privrede, a ovaj događaj potvrđuje kontinuitet napora da se unapredi naučno-istraživačko, tehnološko i poslovno okruženje u kome studenti stiču svoja prva iskustva. Saradnja sa privredom je temelj razvoja Fakulteta, a preko 1200 ugovora o praksi i preko 40 strateških sporazuma sa kompanijama potvrđuju tu činjenicu. Savremene studijske programe prati preko 5000 aktivnih studenata, koji ujedno predstavljaju i najvredniji resurs i obavezuju Fakultet da nastavi sa aktivnostima na obezbeđenju visokog kvaliteta nastave, naučnih istraživanja, programa i poslovnih rešenja u skladu sa trendovima i međunarodnim standardima. Kao inovativna i odgovorna naučno-obrazovna institucija, Fakultet će nastaviti da podržava studente i strateške partnere kroz ovaj, ali i druge događaje i projekte, sa ciljem unapređenja privrede i društva u celini, zaključio je prodekan.
U prostorijama nove zgrade FON-a kompanije su kroz sajamski nastup iskoristile priliku da se na najbolji način predstave i približe studentima.
U okviru panela Share Your Golden Experience svoj doprinos na teme koje se tiču izazova u procesu traženja prilika dali su eminetni stručnjaci iz prakse.
Neki od važnih zaključaka panela su da motivacija i želja za učenjem predstavljaju ključni aspekt kada je reč o odabiru juniora, da je strpljenje izuzetno bitno i da studenti treba da budu proaktivni u traženju prilika. Panelisti su se složili da ne postoji tajna formula za uspeh, već da svako treba da prati svoja interesovanja i identifikuje željeni razvojni put.
Fakultet je premijerno lansirao FONBoard, onlajn platformu za predstavljanje i brendiranje poslodavaca i multimedijalno oglašavanje otvorenih prilika za studente.
U drugom delu programa organizovana je simulacija razgovora za posao. Veliki broj studenata je dobio priliku da ostvari direktan kontakt sa predstavnicima iz kompanija i time unapredi svoj budući nastup u procesu traženja posla.
Tokom trajanja događaja, studentima se po prvi put predstavila američka kompanija Rivian, jedan od najvećih svetskih inovatora u proizvodnji električnih vozila i jedna od 100 najuticajnijih kompanija u 2022. godini po izboru TIME magazina.
Drugi dan događaja praćen je rešenjima studenata na poslovne izazove koje su zadale kompanije, učesnice događaja. Članovi žirija bili su predstavnici iz kompanija, nastavnici sa Fakulteta organizacionih nauka i članovi studentske organizacije FON-a – Case Study klub.
Korporativni događaj podržalo je više od 35 strateških partnera Fakulteta, a preko 500 studenata prijavilo se za učešće i iskoristilo priliku da usavrši svoje profesionalne veštine i upozna lidere koji posluju na tržištu Srbije.
Strateški partneri FON-a koji su na FONBOARDING događaju dali uvide iz prakse i pružili studentima angažman u svom sistemu su: Ananas, Asseco, BAT, Bosch, CCHBC, Comtrade, DataArt, Deloitte, Endava, Ewasoft, EY, Galeb, Hedwell, JAGGAER, Kameleon Solution, Levi9, Lidl, Metro, Mercator, Milsped, Mozzart, MPC, msg global, Nelt, NextBlink, NIS, OTP Banka, Rivian, Semos Edu, SRTechnics, Telegroup, Triglav, TX Group, Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu, Yettel.
Cilj Fakultet organizacionih nauka je da ovaj događaj postane tradicionalno okupljanje strateških partnera i studenata i da se kroz različite aktivnosti omogući studentima da stečena znanja efikasnije primenjuju u praksi.