Studenti Case Study Club-a Fakulteta organizacionih nauka: Mina Petrović, Mila Rajšić, Viktor Artur Stefanesku i Luka Nišić su se plasirali u finalnu rundu takmičenja „Creative Shock“. Takmičenje je globalnog tipa, a fokusirano na društvene biznise i održivost istih. Prve dve runde održane su onlajn od 3. do 16. oktobra 2022.godine od strane ISM University of Management and Economics.
Preliminarna runda se sastojala od dve studije slučaja, koju su učesnici rešavali po nedelju dana, pri čemu je prva bila vezana za imaginarni biznis Single Euphony, koji organizuje volontiranje i pomoć usamljenim starijima u ruralnim oblastima. U ovoj rundi su takmičari bili ocenjivani od strane predstavnika konsultantske kuće Ernst & Young. Druga runda je bila fokusirana na restoran Mano Guru, koji pruža pomoć pri ponovnoj integraciji u društvo ljudima koji su bivši zatvorenici i lečeni zavisnici, a rešenja su evaluirana od strane Litvanske marketinške asocijacije.Finalna runda takmičenja ih očekuje od 24. do 28. novembra 2022.godine u Vilnijusu u Livaniji. Čestitamo studentima i želimo im sreću u finalu!