Studenti Case Study Club-a FON-a: Nataša Vladisavljević, Rastko Damnjanović i Marko Trifković, pod mentorstvom prof. dr Vesne Damnjanović i Lazara Đelića, predstavljali su region Centralne i Istočne Evrope u finalu svetskog takmičenja u rešavanju studije slučaja Unilever Future Leaders’ League, 12. aprila 2019. godine u Londonu.
Studenti su rešavali dve studije slučaja za kompaniju Unilever i najprodavaniji brend dezodoransa u svetu, Rexona. Zadaci dve studije slučaja su bili pronalaženje poslovnog modela i osmišljavanje marketing strategije brenda za roditelje sa malom decom kao ciljnom grupom, kao i da se predloži poslovni model i marketing strategija koji će odgovarati trendovima smanjenja zagađenja životne sredine i postizanju cirkularne ekonomije.
Na takmičenju je učestvovalo 58.000 studenata iz celog sveta. Zahvaljujemo se na podršci Snežani Baskot Vukalović i Kristini Rakulj iz kompanije Unilever Srbija i čestitamo Nataši, Rastku i Marku na sjajnom rezultatu!