Победници првог „rénovation“ retail case challenge-а су студенти четврте године Факултета организационих наука: Јован Јовановић, Андрија Симић, Мина Радовић и Ања Ристић, који су за нијансу били бољи од другопласираног тима бруцоша у саставу: Филип Окетић, Анђела Кањо, Вања Обрадовић и Михајло Стајковац, такође са ФОН-а. Трећепласирани тим су чинили: Лазар Гошић, Марко Марковић, Никола Станојевић и Александар Стаменовић. За најбољег презентера изабран је Андрија Симић.
Првог дана “rénovation“ case challenge-а, проф. Милош Милосављевић је свим студентским тимовима представио студију случаја и задатке, које је припремио са проф. Славицом Цицварић Костић и представницима компаније MPC Properties. Пред студентским тимова био је изазов унапређења односа са закупцима пословних простора шопинг центара и мотивације посетилаца “Z” генерације за учешћем у новом програму лојалности. Такође, представници компаније, Немања Кречковић и Милан Косорић, презентовали су студентима начин функционисања и изазове у пословном моделу шопинг молова. Другог дана “rénovation“ case challenge-а, сви тимови имали су могућност да учествују на радионицама проф. др Бранке Новчић Кораћ на тему решавања пословних студија случаја, и консултанткиње Јелица Бабић из Forte Consulting-a на тему развоја програма лојалности. Након послатих решења, сви тимови су добили “feedback” и предлоге за унапређење решења од стране осам ментора са ФОН-а различитих доменских експертиза, који су изабрали 5 тимова за презентацију на финалном дану догађаја.
Финални дан “rénovation“ case challenge-а одржан је у суботу, 27. маја, а најбоље тимове бирао је седмочлани жири састављен од представника компаније и доменских консултаната. Након проглашења најбољих тимова, студенти су у неформалној атмосфери разменили утиске, идеје и закључке са члановима жирија. Најбољим појединцима понуђена је плаћена пракса у компанији MPC Properties.
Награде за најбоље тимове, као и најбољег презентера, обезбедили су партнери такмичења: Титова вила, Sport Vision, Under Armour, ComputerLand, Barbolini, Mobile Outfitters, спортска академија Кочовић и Оptiplaza.
Први „rénovation“ retail case challenge организован је у сарадњи са компанијом MPC Properties као део пројекта „Предузми идеју“ који ФОН реализује заједно са Иницијативом Дигитална Србија и другим партнерима из екосистема, уз подршку USAID Србија.
Честитамо свим тимовима на успеху, а организациони тим првог “rénovation“ case challenge-а се захваљује свим партнерима на подршци и успешној сарадњи!