Završeno je svetsko takmičenje u rešavanju studija slučaja BBICC 2019

U subotu, 13. aprila 2019. godine zvanično je završeno svetsko takmičenje u rešavanju poslovnih studija slučaja, Belgrade Business International Case Competition 2019.

Ukupno 100 studenata i njihovih mentora sa 20 univerziteta iz SAD, Australije, Kanade, Nemačke, Rusije, Švajcarske, Hrvatske, Libana, Hong Konga, Kine i Tajlanda rešavalo je tri studije slučaja u okviru sedmog internacionalog studentskog takmičenja u rešavanju poslovnih studija slučaja, Belgrade Business International Case Competition 2019. BBICC takmičenje održano je od 7. do 13. aprila u organizaciji Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu  i najveće menadžment konsalting studentske organizacije Case Study Club i Istraživačko- razvojnog centra FON-a.

Prvu studiju slučaja, koju su takmičari rešavali 5 sati, zadala je kompanija TeleGroup koja je učesnicima dala zadazak da istraže različite upotrebe inovativnog sistema za praćenje ljudi i poslovnih sredstava. Takmičari su dobili zadatak da definišu strateški i egzekucioni plan ovog biznis modela, kao i da daju predlog pilot tržišta i plan skaliranja do 2021. Drugu studiju slučaja koja je takođe rešavana 5 sati, zadala je The Coca- Cola Company, u kojoj je zadatak bio odrediti brend strategiju za njihov brend Adez koji je nedavno lansiran na centralno i istočnoevropskio tržište. Veliku studiju slučaja, na kojoj su takmičari radili 24 sata, zadala je kompanija Saga New Frontier Group. Oni su takmičarima zadali zadatak da definišu strategiju za ulazak jednog od njihovih softverskih rešenja, a to je četbot Weawer  , na odabrano inostrano tržište. Takmičari su, pored toga, imali zadatak i da definišu industriju u kojoj bi se ovo moglo primeniti, uključujući i ciljnu grupu, način prodaje i proocije rešenja, model prihoda, kao i ostale komponente uspešno formirane strategije za ovo rešenje. Stručni žiri pred kojim su finalisti prezentovali svoja rešenja činili su: Dejan Marković, generalni direktor Schneider Electric Serbia. Aleksandar Vratonjić Gligorijević, direktor TeleGroup Inovations, Nataša Đurđević, Commercial strategy and shopper Marketing Director CEE at The Coca- Cola Company, Milan Jevtić, direktor za softverska rešenja i član izvršnog odbora Saga New Frontier Group, Branislav Vujović, predsednik New Frontier Group, Petar Jovanović, upravni odbor Raiffeisen bank, Nebojša Bjelotomić, generalni direktor Saga New Frontier Group, Jelena Šarenac Gavrilović,  direktor korporativnih komunikacija Henkel u Srbiji Miloš Biković suosnivač Archangel Studios i Veronika Tasić Vušurović osnivač i  generalni direktor Woodzom-a.

Titulu pobednika na ovogodišnjem takmičenju odneo je kanadski univerzitet Wilfrid Laurier University, University of Porto iz Portugala osvojio je drugo mesto, a treće mesto još jedan kanadski univerzitet Concordia University. Ophir Rotem, studentkinja Univerziteta u Floridi, dobila je priznanje najboljeg prezentera na celom takmičenju.

Najbolji studenti FON-a i ove godine su bili deo organizacionog tima BBICC 2019 pod vođstvom Vesne Damnjanović, predsednika Ane Jaćimović i potpredsednika Nine Đelić i Bogdana Radenkovića, kao i izvršnog odbora: Slavice Cicvarić Kostić, Eme Nešković, Milana Okanovića, Miloša Milosavljevića, Nataše Vladisavljević i Marka Damjanovića. Pored toga, 20 ambasadora – studenata FON-a brinulo je o svakom timu studenata za vreme trajanja događaja. Svi zajedno doprineli su da se BBICC 2019 sedmi put zaredom uspešno realizuje i podigne na još viši nivo, kao i da se zadrži pozicija među top 10 svetskih takmičenja u rešavanju poslovne studije slučaja prema rangiranju Univerziteta iz Oklanda.

Takmičenje BBICC 2019 omogućeno je uz podršku rukovodstva FON-a, na čelu sa prof. dr Milijom Suknovićem, dekanom FON-a i predsednikom Saveta FON-a, prof. dr Milanom Martićem.

Organizacioni tim BBICC 2019 duguje neizmernu zahvalnost vodećim kompanijama u Srbiji i strateškim partnerima takmičenja, koji su prepoznali vrednost ulaganja u mlade talente: Vlada Republike Srbije, Saga New Frontier Group, TeleGroup, The Coca – Cola Company, Schneider Electric – Serbia,  i Henkel Serbia. Pored toga, pomoć su pružili i partneri kategorija: Zlatiborac, The Coca- Cola Company, Telekom Srbija, Jaffa Crvenka, Doncafe, Paneleven Group, BG Event Solutions, Palace Hotel, Renault i Radisson Collection Old Mill Hotel Belgrade, Big Pizza  kao i prijatelji projekta: Ambasada Kanade u Srbiji, Univerzitet u Beogradu, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Turistička organizacija Srbije, Nacionalna turistička organizacija Srbije, Srpska asocijacija menadžera, Centar za promociju nauke, Inetrnational institute of marketing managers, Outrun,  kao i medijski partneri.

Dodatne informacije o takmičenju, mogu se naći na sajtu www.bbicc.org.