Učesnici su bili predstavnici sledećih institucija: Univerzitet u Zagrebu – Fakultet organizacije i informatike (FOI), Varaždin, Hrvatska, Univerzitet u Mariboru – Fakultet organizacionih nauka (FOV), Kranj, Slovenija, Univerzitet u Žilini – Fakultet za menadžment i informatiku (FRI), Žilina, Slovačka, Univerzitet u Beogradu – Fakultet organizacionih nauka (FON), Beograd, Srbija i ESIEA Visoka inženjerska škola, Pariz, Francuska. Predstavnici FON-a bili su prof. dr Dušan Savić i prof. dr Dušan Barać, inače rukovodioci četvrtog i petog radnog paketa na SuMoS projektu, prof. dr Srđa Bjeladinović i doc. dr Sandro Radovanović.

Tokom tri dana intenzivnog rada, nastavnici su se bavili unapređenjem kvaliteta dizajna učenja u okviru predmeta i principima njihovog poređenja, kako bi se omogućilo efikasnije priznavanje predmeta u studentskoj mobilnosti. Prema srednjoročnoj evaluaciji programa Erazmus+ za razdoblje 2014–2020, 34% studenata suočilo se sa problemima u vezi sa predmetima i drugim akademskim aspektima mobilnosti, dok je, prema izveštaju Erasmus Student Network-a o implementaciji Erazmus+ programa u razdoblju 2021–2027, 30% studenata koji nisu učestvovali u mobilnosti navelo probleme sa priznavanjem bodova kao faktor koji ih je odvratio od učešća.
Usled ovoga, cilj radionice je bio da obuči nastavnike o kvalitetnom dizajnu učenja (LD) i poređenju predmeta. U prvom delu radionice, prof. Katarina Pažur Aničić i prof. Peter Marton predstavili su rezultate bazičnog poređenja predmeta na osnovu osnovnih deskriptora, sprovedenog pre radionice koje je obuhvatilo je preko 80 predmeta sa pet partnerskih institucija. Pored toga, nastavnici su kroz aktivno učešće radili na kreiranju dizajna učenja za svoje predmete u okviru segmenta Learning Design in the AI–era i korišćenjem alata Balanced Design Planning tool (BDP), razvijenog kroz prethodne Erazmus+ projekte (Rapide and iLED). Drugi deo radionice, koji je vodila prof. Blaženka Divjak, bio je posvećen aspektima kvaliteta dizajna učenja. Učesnici su najpre razgovarali o kriterijumima kvaliteta dizajna učenja, nakon čega su radili u paralelnim fokus grupama na tri ključne teme: a priori i a posteriori evaluacija kvaliteta LD, kriterijumi poređenja predmeta i funkcionalnosti BDP alata za podršku poređenju predmeta u studentskoj mobilnosti.
Rezultati radionice predstavljaju osnovu za dalje aktivnosti projekta — utvrđivanje principa za poređenje predmeta i kriterijuma kvaliteta dizajna učenja, nakon čega sledi unapređenje BDP alata kako bi podržao procese poređenja predmeta u okviru studentske mobilnosti.



