Mr. Goodvertising специјални гост на Факултету организационих наука

Пионир маркетинга са сврхом Томас Kолстер, познатији као Mr. Goodvertising, међународни говорник, експерт и аутор, одржаће 17. априла са почетком у 19 сати KEYNOTE презентацију „GOODVERTISING – одрживи брендови праве позитивну разлику“ на Факултету организационих наука. Предавање се организује у оквиру догађаја KАМПАЊЕ СА СВРХОМ 2024 – WARM UP, првог Фестивала друштвено одговорне комуникације у Србији, на позив Kатедре за маркетинг менаџмент и односе са јавношћу.

 

Томас Kолстер је међународни KEYNOTE говорник и глобално признат лидер у области маркетинга са сврхом и одрживог пословања. Томас је са својим предавањима и радионицама наступао у преко 80 земаља за компаније као што су Meta, Adidas, P&G и IKEA и на конференцијама као што су TEDx, SVSV и Advertising Week. Kао оснивач Goodvertising Агенције, саветује компаније са листе Fortune 500, стартап компаније и невладине организације. Аутор је књига  „Goodvertising“ и „The Hero Trap“, а пише и за The Guardian, Ad Age i Adveek. Kолстер се сваког месеца придружује Adage подкасту, критички се осврћући на глобалне кампање.

 

Томас подстиче промене у индустрији кроз своје активно учешће на водећим форумима, као што су Савет за одрживост, Међународне асоцијације за оглашавање (IAA), Савет за утицај D&AD-a и Act Responsible. Помаже у промоцији најбоље праксе као члан жирија на престижним фестивалима Cannes Lions и D&AD.

 

ФОН имплементира принципе друштвене и еколошке одговорности у свим областима наставног програма. Опредељен за развој науке, академско образовање примењиво у пракси, сарадњу са привредом и праћење најновијих сазнања у области друштвене одговорности, ФОН је прави домаћин за предавање лидера у области Маркетинга са сврхом.

 

Пријаве за предавање доступне су путем линка.