Милица Костић-Станковић

Редовни професор

Катедра за маркетинг, менаџмент и односе са јавношћу

Термин консултација

Образовање

  • 2003. Doktor nauka za užu naučnu oblast
  • Marketing, odnosi s javnošću i multimedijalne komunikacije
  • Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

  • 1998. Magistar organizacionih nauka za užu naučnu oblast
  • Marketing, odnosi s javnošću i multimedijalne komunikacije
  • Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

  • 1994. Diplomirani inženjer menadžmenta
  • Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu

Одабране референце

  • Kostić-Stanković M, Štavljanin V, Krstić J (2023), Marketinška komunikacija, Fakultet organizacionih nauka, Beograd, ISBN: 978-86-7680-382-3
  • Kostić-Stanković M, Filipović V, Vlastelica T (2020), Odnosi s javnošću, Fakultet organizacionih nauka, Beograd, ISBN: 978-86-7680-368-2
  • Kostić-Stanković M, Filipović V, Štavljanin V (2019), Marketing, Fakultet organizacionih nauka, Beograd, ISBN: 978-86-7680-344-6
  • Kostić-Stanković M, (2014), Odnosi s javnošću i strani investitori, Stalna konferencija gradova i opština – Savez gradova i opština Srbije, Beograd, ISBN: 978-86-88459-27-3
  • Kostić-Stanković M, (2013), Marketing i ruralni razvoj / Marketing i turizam, Stalna konferencija gradova i opština – Savez gradova i opština Srbije, Beograd, ISBN: 978-86-88459-27-3
  • Kostić-Stanković M, (2013), Marketinške komunikacije u upravljanju odnosima sa kupcima, Zadužbina Andrejević, Beograd, ISSN 1821-2484
  • Kostić-Stanković M, (2011), Integrisane poslovne komunikacije, Fakultet organizacionih nauka, Beograd, ISBN 978-86-7680-237-1
  • Kostić-Stanković M, (2009), Poslovna komunikacija – pregovaranje i komunikacija, Građevinski fakultet, Beograd, ISBN: 978-86-7518-098-2
  • Kostić-Stanković M, (2008), Odnosi s javnošću (smernice), Leksikon menadžmenta, urednik Jovanović P, Fakultet organizacionih nauka, Beograd
  • Kostić-Stanković M, (2007), Međunarodni marketing, Fakultet za poslovni inženjering i menadžment, Banja Luka, Bosna i Hercegovina, ISBN: 978-99938-742-7-0

Награде и признања

  • 2020. Priznanje za najuspešniju ženu opštine Voždovac
  • 2017. Povelja za izuzetan doprinos razvoju odnosa s javnošću, integrisane komunikacije i medija u Jugoistočnoj Evropi
  • 2013. Priznanje za razvoj marketinške misli, profesionalna manifestacija Marketinški događaj
  • 2012. Na 33. konkursu Zadužbine Andrejevićradjoj je izabran za objavljivanje u biblioteci Posebna izdanja, kao najbolji u toj disciplini
  • 2011. Nagrada „Best Paper Award“, kao izlagač i jedan od autora i na međunarodnoj konferenciji BALCOR, u Solunu
  • 2011. Povelja „Kapetan Miša Anastasijević“ za razvoj marketinga i poslovne komunikacije
  • 2005. Projekat ‘’Program odnosa s javnošću i poslovne komunikacije Fakulteta organizacionih nauka’’, na kome je radila kao izvršni rukovodilac, dobio je nagradu Udruženja jugoslovenskih profesionalaca za odnose s javnošću, u kategoriji projekata
  • 2005. Sajamski nastup Fakulteta organizacionih nauka, čiji je bila rukovodilac, proglašen je za najbolji na Sajmu obrazovanja
  • 2002. Knjiga „Odnosi s javnošću – poslovna komunikacija, poslovni imidž, profesionalno ponašanje’’, čiji je koautor, dobila je nagradu Udruženja jugoslovenskih profesionalaca za odnose s javnošću, u kategoriji publikacija
  • 1995. Nagrada „Najbolji rad u sekciji“, kao jedan od autora na konferenciji SIMFON, na Zlatiboru

Учешће на пројектима

    UČEŠĆE NA MEĐUNARODNIM PROJEKTIMA
  • 2019. Podrška razvoju regulatornih mehanizama socijalne zaštite (Projekat Evropske komisije), Pozicija: Senior Non Key Expert – Visibility Expert

  • 2019. Rapid integration into the labor market of citizens of third countries, asylum seekers, refugees and their family members (Projekat Evropske komisije), Pozicija: Koordinator/istraživač, angažovana od strane Ministarstva za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja

  • 2007. Master Programme in Land Law and Economy “Negotiation and Communication” (TEMPUS JEP 41037-2007), Pozicija: Saradnik na projektu – predavač, Royal Institute of Technology (KTH, Stockholm, Sweden), Helsinki University of Technology (TKK, Helsinki, Finland) and The University of Ljubljana (UL).

  • 2006. Public Access to Parliament: Forging Sustainable Approaches to Openness (deo projekta vezan za Unapređenje kapaciteta Sektora za informisanje Narodne skupštine Srbije), Misija OEBS-a u Srbiji Pozicija: Saradnik na projektu – predavač, angažovana od strane OEBS, Srbija

  • 2004 – 2009 PRISMA – Pozicija: saradnik na projektu prekvalifikacije vojnog kadra za civilna zanimanja – Predavač, Ministarstvo odbrane Velike Britanije i Severne Irske, Ministarstvo odbrane Srbije

  • UČEŠĆE NA PROJEKTIMA NACIONALNOG I REGIONALNOG ZNAČAJA
  • 2023. Strategija komunikacija Agencije za bezbednost saobraćaja Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije, pozicija: rukovodilac projekta

  • 2022. Strategija komunikacije Narodne skupštine Republike Srbije, pozicija: rukovodilac projekta, konsultant UNDP-a

  • 2022 – danas Unapređenje institucionalnog identiteta kroz brendiranje i signalizaciju Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, pozicija: predsednik radne grupe

  • 2021 – danas Unapređenje identiteta, imidža i reputacije Pravnog fakulteta Univerziteta u Novom Sadu, pozicija: ekspert konsultant

  • 2020. Strategija korporativnih komunikacija NIS, GAZPROM NEFT , pozicija: rukovodilac projekta

  • 2019. Unapređenje marketing-logističkih procesa i institucionalnog identiteta Pravnog fakulteta Univerziteta u Beogradu (potprojekat “Razvoj modela promocije Pravnog fakulteta Univerziteta u Beogradu u srednjim školama Republike Srbije”, potprojekat “Razvoj modela odnosa s javnošću, poslovne komunikacije i CRM-a u funkciji unapređenja institucionalnog imidža i reputacije Pravnog fakulteta Univerziteta u Beogradu”, 02 br.556/2, 6.3.2019.2019). Naručilac: Pravni fakultet Univerziteta u Beogradu, pozicija: rukovodilac projekta

  • 2019. Primena integrisanog marketinga u poslovanju malog i srednjeg preduzetništva, Nosilac projekta: CRODMA – Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing, pozicija: član tima

  • 2018. Edukacija (trening): Strateške komunikcije – odnosi s javnošću i medijske komunikacije, Direktori centara za socijalni rad, direktori domova starih, direktori centara za decu i omladinu, Naručilac: Minastarstvo rada i socijalnog staranja, Vlada Crne Gore

  • 2017. Edukacija (trening): Upravljanje komunikacijama – Strateško i krizno komuniciranje, Ured Vlade Federacije Bosne i Hercegovine za odnose s javnošću, Biro za odnose s javnošću Vlade Republike Srpske, Služba za informisanje Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, Služba za informisanje Vlade Brčko distrikt, Kancelarija za reformu javne uprave, Sarajevo, Bosna i Hercegovina, Naručilac: Kronauer-consulting, pozicija: Saradnik na projektu – ekspert

  • 2017 – 2020 Strateško brendiranje destinacija – lokalne samouprave Srbije, Investitor: Kraljevina Švedska (posredstvom Švedske agencije za međunarodni razvoj i saradnju – Sida), Nosilac projekta: Stalna konferencija gradova i opština – Savez gradova i opština Srbije (SKGO) u partnerstvu sa Švedskom asocijacijom lokalnim vlasti i regiona (SALAR, Sweden), pozicija: Član ekspertskog tima

  • 2014. Edukacija (trening) načelnika opštine Banjaluka (Poslovna komunkacija i odnosi s javnošću) Naručilac: UNDP, Banja Luka, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina, pozicija: Saradnik na projektu – predavač

Остало

    AKADEMSKI ANGAŽMANI NA DRUGIM VISOKOŠKOLSKIM USTANOVAMA
  • 2019 – danas
  • Elektrotehnički fakultet, Univerzitet u Beogradu
  • Predmet: Marketing i prodaja u digitalnom okruženju (master studije)

  • 2018 – danas
  • Filozofski fakultet, Univerzitet u Mostaru, Bosna i Hercegovina
  • Predmet: Korporativni identitet (master studije)

  • 2015 – danas
  • Medicinski fakultet, Univerzitet u Beogradu
  • Predmet: Marketing i komunikacije u zdravstvenim ustanovama (master studije)

  • 2013 – danas
  • Fakultet političkih nauka, Univerzitet u Banja Luci, Bosna i Hercegovina
  • Predmet: Komuniciranje sa javnostima, Poslovna komunikacija (master studije)
  • Predmet: Teorija i modeli odnosa s javnošću (doktorske studije)

  • 2009 – danas
  • Građevinski fakultet, Univerzitet u Beogradu
  • Predmet: Komunikacija i pregovaranje (master studije)

  • 2007 – 2009
  • Ekonomski fakultet, Univerzitet u Beogradu
  • Predmet: Upravljanje odnosima s javnošću (master studije)

  • UČEŠĆE U RAZVOJU DELATNOSTI VISOKOG OBRAZOVANJA, NAUČNOISTRAŽIVAČKOG STVARALAŠTVA I RADU POSLOVODNIH I STRUČNIH ORGANA I ORGANIZACIJA, ASOCIJACIJA, UDRUŽENJA I DRUŠTAVA
    NA MATIČNOM FAKULTETU
  • 2019 – danas Doktorske studije Fakulteta organizacionih nauka, pozicija: rukovodilac studijskog programa Menadžment

  • 2016 – 2020. Komisija studijskih programa Menadžment, Menadžment i organizacija, Menadžment u javnom sektoru i Upravljanje poslovanjem Fakulteta organizacionih nauka, pozicija: predsednik

  • 2002 – 2018. Izdavački odbor Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu

  • 2002 – 2010. Savet Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu

  • NA UNIVERZITETU
  • 2019 – danas Savet Mašinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu

  • 2020 – danas Veće naučnih oblasti pravno-ekonomskih nauka Univerziteta u Beogradu

  • 2016 – danas Programski savet studijskog programa Menadžment u sistemu zdravstvene zaštite, Medicinski fakultet Univerziteta u Beogradu

  • 2016 – 2020. Upravni odbor “Zadužbina Veselina Lučića” Univerziteta u Beogradu

  • 2015 – 2016. Komisija za odnose s javnošću Univerziteta u Beogradu

  • NA NIVOU REPUBLIKE TERITORIJALNE AUTONOMIJE ILI LOKALNE SAMOUPRAVE

  • 2007 – danas Komisija nacionalnog saveta za visokoškolsko obrazovanje za akreditaciju i proveru kvaliteta visokoškolskih ustanova i jedinica u njihovom sastavu i vrednovanje studijskih programa

  • 2019 – 2020. Radna grupa “Studiraj u Srbiji”, Ministarstvo prosvete, nauka i tehnološkog razvoja Republike Srbije

  • NA DUŽNOSTI ORGANA POSLOVOĐENJA
  • 2006 – danas Centar za odnose s javnošću Fakulteta organizacionih nauka

  • 2007 – 2011. Upravni odbor na Uniterzitetu za poslovni inženjering i menadžment u Banja Luci, Republika Srpska, Bosna i Hercegovina

  • 2008 – 2010. Nadzorni odbor Društva Srbije za odnose s javnošću

  • OSTALO
  • 2010 – danas Agencija za razvoj visokog obrazovanja i osiguranje kvaliteta Bosne i Hercegovine, za akreditaciju i proveru kvaliteta visokoškolskih ustanova u Bosni i Hercegovini i jedinica u njihovom sastavu i vrednovanje studijskih programa (Vijeće ministara BiH)

  • 2015 – danas Član Izvršnog odbora društvene akcije Ćirilično pismo u tržišnim komunikacijama

  • 2011 – danas Član Evropske marketinške akademije (European Marketing Academy – EMAC)

  • 2005 – danas Član Društva Srbije za odnose s javnošću

  • 2015. Zavod za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja, Centar za stručno obrazovanje i obrazovanje zaposlenih, Sektor za programe i udžbenike

  • 2007. Jedan od osnivača Udruženja za marketing Srbije – SEMA

  • MENTORSTVO NA DOKTORSKIM DISERTACIJAMA
  • 2023 – danas “Brendiranje države implementacijom strateške komunikacije u javnoj diplomatiji” Ivana Skočajić

  • 2022. “Strategija unapređenja usluge zasnovana na indikatorima performansi marketinških komunikacija” Tijana Jugović

  • 2022. “Razvoj konceptualnog okvira upravljanja marketingom u kreativnoj industriji” Dejana Milošev

  • 2021. “Razvoj modela kreiranja i upravljanja reputacijom urbanih destinacija” Vladimir Pavković

  • 2021. “Unapređenje modela u marketinškim komunicijama u kontekstu digitalne sofisticiranosti generacije ipsilon” Val