Никола Дрињак

Сарадник у настави

Катедра за операциона истраживања и статистику

Образовање

  • 2024., дипломирани инжењер организационих наука, Универзитет у Београду-Факултет организационих наука
  • Одабране референце

  • Drinjak, N. & Maričić, M. (2024). Time series analysis of shared mobility services usage. In M. Kostić-Stanković, I. Mijatović, and J. Krivokapić (Eds.), XIX International Symposium SymOrg 2024 – Unlocking the hidden potentials of organization through merging of humans and digitals, June 12-15, Zlatibor, Serbia, 285-290. ISBN: 978-86-7680-464-1.
  • Maričić, M., Uskoković, V., Drinjak, N., & Panzaru, E. (2024). Sharing Economy Index: How Can it be altered?. In M. Maričić, V. Jeremić & N. Zornić. (Eds.), Proceedings of the first International conference on sharing economy and contemporary business models: Theory and practice IC-SHARE 2024, May 10-11, Belgrade, Serbia, 11-15. doi:10.62863/TGWM6059. ISBN: 978-86-7680-469-6.
  • Uskoković, V., Maričić, M., & Drinjak, N. (2024). Pursuing a career in the field of applied statistics and data analytics: What are the antecedents? In J. Arnerić (Ed.), The 5th International Statistical Conference in Croatia (ISCCRO’24), April 24-26, Opatija, Croatia, 17-18.
  • Uskoković, V., Drinjak, N., & Jeremić, V. (2024). Navigating urban mobility: Clustering European cities based on shared vehicle systems complexity. In Eds. T. Šestanović & B. Škrabić Perić, The 20th International Conference on Operational Research (KOI), September 25-27, Brela, Hrvatska, 27. ISSN: 1849-5141.
  • Drinjak, N., Maričić, M., & Ignjatović, M. (2023). Modelovanje stope korišćenja deljenog smeštaja primenom ekonometrijskih metoda. In N. Petrović & M. Ćirović (Eds.), XIV Skup privrednika i naučnika SPIN’23 Digitalni i Zeleni Razvoj, November 6-7, Belgrade, Serbia, 564-571. ISBN: 978-86-7680-446-7.
  • Maričić, M., Drinjak, N., & Popović. A. (2023). Otkrivanje faktora koji utiču na učešće mladih u ekonomiji deljenja u Srbiji. In H.Hanić & S.Veljković (Eds.), Četvrta nacionalna konferencija srpskog udruženja za Marketing “Izazovi i perspective marketinga”, November 3-5, Zlatibor, Serbia, 74-83. ISBN: 978-86-903768-2-7.
  • Награде и признања

  • Током треће и четврте године студија добија похвалу од стране Факултета организационих наука за изванредан успех постигнут на студијама. Током четврте године студија постаје стипендиста Фонда за младе таленте Републике Србије и носилац стипендије Доситеја. У новембру 2024. године награђен је од стране Факултета организационих наука као један од најбољих студената генерације.
  • Учешће на пројектима

  • Учествује на пројекту COIL “Data Analytics in Finance and Marketing” који заједно реализују Берлинска школа економије и права (Berlin School of Economics and Law) и Универзитет у Београду – Факултет организационих наука.
  • Чланство у организацијама

  • Члан је међународнe организацијe International Statistical Institute – ISI.