Obrazovanje
- 2012, Doktor nauka – područje organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu – Fakultet organizacionih nauka.
- 2006, Magistar nauka – područje organizacionih nauka za menadžment, Univerzitet u Beogradu – Fakultet organizacionih nauka.
- 2003, Diplomirani inženjer, odsek Menadžment, Univerzitet u Beogradu – Fakultet organizacionih nauka.
Odabrane reference
- Vlastelica, T. (2019) Korporativna reputacija i društvena odgovornost, Zadužbina Andrejević, Beograd.
- Kostić-Stanković, M., Filipović, V., Vlastelica, T. (2020) Odnosi s javnošću, Fakultet organizacionih nauka, Beograd.
- Lalić, D., Vlastelica, T. (2019) Korporativne komunikacije za primer, Fakultet tehničkih nauka, Novi sad
- Vlastelica, T. (2007) Medijska kampanja – publicitet i oglašavanje, Zadužbina Andrejević, Beograd
- Vlastelica, T., Kostić-Stanković, M., Krstić, J., Rajić, T. (2023). Generation Z’s Intentions Towards Sustainable Clothing Disposal: Extending the Theory of Planned Behavior. Polish Journal of Environmental Studies, 32(3), 2345-2360. https://doi.org/10.15244/pjoes/157007
- Ivančević, S., Maričić, M. & Vlastelica, T. (2023). Communication and academic burnout: The effects of social support and participation in decision-making. Communications. https://doi.org/10.1515/commun-2022-0095
- Vlastelica, T., Nikolić, D.,& Krstić, J.(2022). How Crisis Communication Strategies Affect Crisis Consequences? The Case of Food Industry. In: Mihić, M., Jednak, S., Savić, G. (eds) Sustainable Business Management and Digital Transformation: Challenges and Opportunities in the Post-COVID Era. SymOrg 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 562. Springer, Cham. pp 671-687 https://doi.org/10.1007/978-3-031-18645-5_13
- Vlastelica T., Cicvarić Kostić S., Okanović M., Milosavljević M. (2018). How Corporate Social Responsibility Affects Corporate Reputation? The evidence from an emerging market, JEEMS – Journal of East European Management Studies, 23(1): 6-25, ISSN 0949-6181, ISSN online 0949-6181, DOI: 10.5771/0949-6181-2018-1-10, IF(2018): 0.57
- Jovanovic P., Vlastelica T., Cicvaric Kostic S. (2016) Impact of Advertising Appeals on Purchase Intention, Management, 81/2016, 35-45, ISSN 1820-0222, ISSN 2406-0658, DOI:10.7595/management.fon.2016.0025
- Vlastelica Bakic, T., Mijatovic, I., Marinovic, N. (2015) Key CSR Initiatives in Serbia: A New Concept with New Challenges, Key Initiatives in Corporate Social Responsibility – Global Dimension of CSR in Corporate Entities, (Ed) Samuel O. Idowu, Springer International Publishing, 201-220, Print ISBN: 978-3-319-21640-9, Electronic ISBN: 978-3-319-21641-6, doi:10.1007/978-3-319-21641-6_91
Nagrade i priznanja
- Međunarodno priznanje za poseban doprinos razvoju struke odnosa s javnošću PRO PR (2017).
- Priznanje Društva Srbije za odnose s javnošću za najbolje korporativne komunikacije velikih kompanija (2013) i najbolji institucionalni program odnosa s javnošću (2005).
- Najbolji mladi menadžer u Republici Srbiji, proglašena od strane Srpske asocijacije menadžera (2014).
Učešće na projektima
- Međunarodni konsultant – ekspert za komunikacije na projektima koje sprovodi Organizacija za hranu i poljoprivredu Ujedinjenih nacija (UN FAO), a koji se finansiraju od strane Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD): Strengthening Quality Standards in the Agrifood Sector in the Western Balkans; Stimulating Diversification of Agrifood Exports in the Balkans and Eastern Europe; Sustainability Assessment of Urban Farming Investments (global); Supporting the Development of Serbia’s Irrigation Strategy; Public-Private Policy Dialogue in Meat and Dairy Sector; Strengthening of Grain Association and Export Activities; Supporting the Development of Agricultural Cooperatives in Serbia; Development of Origin-Based Labels in the Horticultural Sector; Capacity Development of Agribusiness Associations in Emerging Export Markets (2015 – danas)
- Izvršni rukovodilac projekta Strategija komunikacija Agencije za bezbednost saobraćaja Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije (2022-2023)
- Izvršni rukovodilac projekta Strategija korporativnih komunikacija NIS GAZPROM NEFT (2020-2021)
- Savetnik za korporativne komunikacije kompanije MK Group i Victoria Group (2014 – 2020)
- Menadžer za korporativne poslove i savetnik za korporativne komunikacije kompanije Coca-Cola Hellenic za Srbiju i Crnu Goru (2010-2011)
- Rukovodilac marketinga i komunikacija kompanije Deloitte za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Bosnu i Hercegovinu (2007-2010)
- Projekti, edukativni programi, seminari i treninzi iz oblasti korporativnih komunikacija, marketinga, medijskih i kriznih komunikacija za klijente: Novartis, Delhaize, Banka Intesa, Ringier, FIAT, EPS, Infostan, Parking servis, Narodna skupština Republike Srbije, Evropska agencija za rekonstrukciju, USAID, Delta Holding, McCann Erikson PR, Metro Cash&Carry, OEBS, Centar modernih veština, Prime Communications, Banjalučki velesajam, Udruženje tužilaca Republike Srbije, Ministarstvo odbrane Velike Britanije i Republike Srbije (program PRISMA), Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije, Sekretarijat za zdravstvo grada Beograda, Institut za javno zdravlje “Batut” i dr. (2003 – danas)
- Istraživač – naučni saradnik na projektu „Unapređenje konkurentnosti Srbije u procesu pristupanja Evropskoj uniji“, evidencioni broj III 47028, koji finansira Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, u projektnom ciklusu od 2011. godine.
- Predsedavajuća Radne grupe za izradu „Nacionalne strategije društveno odgovornog poslovanja 2010-2015“ Globalnog Dogovora Ujedinjenih Nacija.
Članstvo u organizacijama
- U periodu od 2010. godine do danas bila je član Srpskog udruženja za marketing (SEMA), Srpske asocijacije menadžera (SAM), Evropske asocijacije direktora komunikacija (European Association of Communications Directors – EACD), Međunarodne asocijacije za odnose s javnošću (International Public Relations Association – IPRA), član Američke privredne komore (AmCham), Saveta stranih investitora (FIC), Global Compact Ujedinjenih nacija (UNGC) i Foruma za odgovorno poslovanje.