Studenti Fakulteta organizacionih nauka i članovi Case Study Club – a part of BCA SEE: Tamara Kukić, Ana Milivojević i Nikola Černicin, osvojili su drugo mesto na svetskom takmičenju – Creative Shock-u. Takmičenje u rešavanju društveno-odgovorne poslovne studije slučaja, organizovano je od strane ISM University of Management and Economics. Finale je održano u Vilnjusu u Litvaniji, u periodu od 20. do 23. novembra 2025. godine, a plasiralo se 10 najboljih timova, od preko 150 koji su učestvovali u preliminarnim rundama.
Tokom finalnog vikenda takmičari su rešavali dve studije slučaja.
Prva studija se odnosila na društveno preduzeće SPEAK, koje se bavi povezivanjem ljudi koji žive u stranoj zemlji i lokalnog stanovništva kroz učenje jezika, deljenje iskustava i kulture. Zadatak je bio da se osmisli marketinška kampanja kojom bi se privuklo više lokalnog stanovništva Litvanije, koje bi aktivno učestvovalo u procesu integracije i širenja kulture. Nakon prve studije slučaja, u veliko finale se plasiralo 5 najboljih timova.
Drugu studiju slučaja je zadala kompanija Inovatorių Slėnis, koja se prvenstveno bavi restauracijom kulturnih nasleđa u ruralnim predelima Litvanije kao i obezbeđivanjem prenoćišta i raznih radionica posetiocima i stanovnicima. Zadatak je bio da se poboljšaju svakodnevne operativne aktivnosti kompanije, ali i da se pronađe dodatni izvor prihoda tokom zimskog perioda, kada su aktivnosti u ruralnim mestima dosta slabije.
Čestitamo našim studentima i želimo im puno sreće u narednim takmičenjima!



