Zadatak za učesnike ovogodišnjeg Brandstorm takmičenja bio je da osmisle inovativna tehnološka rešenja u oblasti nege kose. Studenti su pozvani da iskoriste nove tehnologije kako bi redefinisali budućnost profesionalne lepote, bilo da se radi o proizvodima, uslugama ili iskustvima, čineći ih održivim i inkluzivnim.
Na ovogodišnjem regionalnom Adria-Balkan finalu Brandstorm takmičenja u Zagrebu takmičilo se 10 timova, koji su odabrani kao najbolji u konkurenciji od više od 80 prijavljenih timova iz naše regije. Stručni žiri ocenjivao je inovativnost, usklađenost ideje sa najnovijim tehnološkim dostignućima, održivost i inkluzivnost, izvodljivost, mogućnost daljeg razvoja ali i same timove i njihove prezentacione veštine.
Pobednički tim globalnog finala, osvojiće L’Oréal Intrapreneurship nagradu i priliku da razvije svoj projekat u sedištu kompanije u Parizu, kao i u okviru mentorske prakse u najvećem svetskom startup kampusu Station F.