Fakultet organizacionih nauka i kompanija Coca-Cola HBC Srbija obeležili su 10 godina uspešne saradnje i potpisali novi ugovor o nastavku strateškog partnerstva. Tokom prethodnih 10 godina više od 4.500 studenata je učestvovalo u različitim programima obuke, treninga i razmena, a više od 150 menadžera kompanije je delilo svoja znanja i ekspertizu. Studenti su imali priliku da posete kompaniju u Beogradu, upoznaju sa proizvodnjom i poslovanjem više od 10 puta i učestvuju u osam takmičenja u pripremi studija slučaja.
„Projekat Strateškog partnerstva sa kompanijom Coca-Cola HBC Srbija je pokrenut pre 10 godina sa idejom dugoročne saradnje. Veliko mi je zadovoljstvo što posle toliko godina i dalje sarađujemo istim intenzitetom. Zajednički smo prepoznali nedostatak praktičnog iskustva kao jedan od najvećih problema današnjeg školstva, te je naša dugoročna saradnja pokazatelj zajedničke želje da studenti FON-a, pored teorijskog znanja koje dobijaju na Fakultetu, dobiju i vrhunsku praksu u kompaniji Coca-Cola HBC Srbija“ – izjavio je prof. dr Milija Suknović, dekan FON-a.
U okviru proslave jubileja organizovan je niz događaja pod sloganom “10 godina saradnje za budućnost”, na kojima su studenti imali priliku da se upoznaju sa poslovanjem kompanije i inovacijama u različitim sektorima.
“Nastavak sjajne saradnje sa Fakultetom organizacionih nauka za nas znači dragocenu razmenu znanja, dobijanje nove energije mladih koja je ključna za napredovanje kompanije, te i zajednice. Pre 10 godina smo bili među prvima koji su uočili značaj saradnje sa studentima i danas možemo da kažemo da smo zajedno stvorili pobedničko partnerstvo – studenti dobijaju priliku da uče od nas, našeg internacionalnog iskustva, a mi da Coca-Cola porodicu proširimo mladim ljudima koji su budući lideri promena,“ istakao je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC uoči potpisivanja ugovora o partnerstvu.