Факултет организационих наука и компанија Coca-Cola HBC Србија обележили су 10 година успешне сарадње и потписали нови уговор о наставку стратешког партнерства. Током претходних 10 година више од 4.500 студената је учествовало у различитим програмима обуке, тренинга и размена, а више од 150 менаџера компаније је делило своја знања и експертизу. Студенти су имали прилику да посете компанију у Београду, упознају са производњом и пословањем више од 10 пута и учествују у осам такмичења у припреми студија случаја.
„Пројекат Стратешког партнерства са компанијом Coca-Cola HBC Србија је покренут пре 10 година са идејом дугорочне сарадње. Велико ми је задовољство што после толико година и даље сарађујемо истим интензитетом. Заједнички смо препознали недостатак практичног искуства као један од највећих проблема данашњег школства, те је наша дугорочна сарадња показатељ заједничке жеље да студенти ФОН-а, поред теоријског знања које добијају на Факултету, добију и врхунску праксу у компанији Coca-Cola HBC Србија“ – изјавио је проф. др Милија Сукновић, декан ФОН-а.
У оквиру прославе јубилеја организован је низ догађаја под слоганом “10 година сарадње за будућност”, на којима су студенти имали прилику да се упознају са пословањем компаније и иновацијама у различитим секторима.
“Наставак сјајне сарадње са Факултетом организационих наука за нас значи драгоцену размену знања, добијање нове енергије младих која је кључна за напредовање компаније, те и заједнице. Пре 10 година смо били међу првима који су уочили значај сарадње са студентима и данас можемо да кажемо да смо заједно створили победничко партнерство – студенти добијају прилику да уче од нас, нашег интернационалног искуства, а ми да Coca-Cola породицу проширимо младим људима који су будући лидери промена,“ истакао је Светослав Атанасов, генерални директор компаније Coca-Cola HBC уочи потписивања уговора о партнерству.