Одржан High School Case Competition 2020: Едукативни приступ решавању студије случаја за средњошколце из Србије

У периоду од 1. до 12. децембра, у онлајн формату одржао се: High School Case Competition 2020, такмичење у решавању пословне студије случаја намењено средњошколцима. Иза овог пројекта, у сарадњи са Факултетом организационих наука, стоји највећа студентска менаџмент консалтинг организацију у региону, Case Study Club.

Догађај је отворио проф. др Александар Ђоковић, продекан за наставу Факултета организационих наука, док је Драгана Ивановић, менаџер за односе с јавношћу  представила могућности и предности студирања на ФОН-у. Такмичарима су добродошлицу пожелели и Александра Вучичевић, председница Case Study Club-a,  Лазар Севић, председник такмичења и проф. др Весна Дамњановић, оснивач организације Case Study Club.

На такмичењу је учествовало 318 средњошколаца из целе Србије из 21 града: Александровац, Београд, Ваљево, Врање, Зајечар, Крагујевац, Краљево, Куршумлија, Лазаревац, Лесковац, Младеновац, Ниш, Нови Сад, Пожаревац, Сремски Карловци, Стара Пазова, Суботица, Ћуприја, Ужице, Чачак и Шабац.

Такмичари су имали прилику да решавају реалан пословни проблем, задат од компаније Jaffa Crvenka. Њихов задатак је био да ураде детаљну анализу циљне групе ТоТо бренда (представнике генерације З), анализу брендова и сарадње са инфлуенсерима чија је комуникација успешна, а усмерена на генерацију З, као и да осмисле детаљну друштвено одговорну кампању за бренд ТоТо, користећи претходне анализе. Циљ читавог такмичења био је да се средњошколцима приближи концепт пословања и дигитализације, доношења одлука, кроз анализу и студије случаја и решавање проблема.

Сви учесници су имали прилику да присуствују едукативним радионицама и на тај начин стекну знања и вештине неопходне за решавање датог проблема. Радионице су одржали: професор др Славица Циварић Костић, редовни професор ФОН-а и ментор Case Study Club-a, Анђелија Ђорђевић, Владимир Стоjиљковић, Филип Брановић и Богдан Радекновић,  ментори Case Study Club-a.  Од 84 пријављених тимова, односно 318 учесника, 48 тимова се пласирало у полуфинале и своја решења представило стручном жирију 8. децембра. Жири су чинили активни и алумни чланови Case Study Club-а који су изабрали 8 тимова који су се директно пласирали у финале.

На самом финалу такмичења жири су чинили проф. др Весна Дамњановић, руководилац Центра за пословне студије случаја ФОН-а, Андреја Срећковић, бренд менаџер Jaffa Crvenke, Мина Телесковић и Наталија Јовановић, из маркетинг агенције FCB AFIRMA.

Прво место на такмичењу је освојио тим Gerentes, којег су чинили Миња Кривокапић, ученица Пожаревачке гимназије, Ања Раденковић,  ученица Пете Економске школе из Београда и Милена Станковић, ученица Прве крагујевачке гимназије.

Награда за победнике, коју је обезбедио главни партнер такмичења, компанија Jaffa Crvenka са брендом ТоТо, је паметан сат за сваког члана победничког тима.

Друго место је освојио тим Virtusso, којег су чинили Теодора Крстић, Александар Спасић и Анђела Рута Станчу, ученици Четрнаесте београдске гимназије, који су освојили Екен акционе камере. Треће место освојио је тим “Право у мету”, којег су чинили Сташа Алексић, Емилија Миленковић, Ђорђе Стојановић и Милица Воркапић, ученици гимназије „Бора Станковић“ из Врања, који су освојили ваучере за спортске радње SportVision.

Честитамо на учешћу свим средњошколцима и похваљујемо студенте Case Study Club-a за успешну организацију такмичења!