Корпоративи скуп окупио је велики број еминентних представника домаћих и страних компанија – лидера на нашем тржишту.
Догађај је отворио продекан за стратешки развој и сарадњу са компанијама, професор Марко Михић. Факултет препознаје значај сарадње академије и привреде, а овај догађај потврђује континуитет напора да се унапреди научно-истраживачко, технолошко и пословно окружење у коме студенти стичу своја прва искуства. Сарадња са привредом је темељ развоја Факултета, а преко 1200 уговора о пракси и преко 40 стратешких споразума са компанијама потврђују ту чињеницу. Савремене студијске програме прати преко 5000 активних студената, који уједно представљају и највреднији ресурс и обавезују Факултет да настави са активностима на обезбеђењу високог квалитета наставе, научних истраживања, програма и пословних решења у складу са трендовима и међународним стандардима. Kао иновативна и одговорна научно-образовна институција, Факултет ће наставити да подржава студенте и стратешке партнере кроз овај, али и друге догађаје и пројекте, са циљем унапређења привреде и друштва у целини, закључио је продекан.
У просторијама нове зграде ФОН-а компаније су кроз сајамски наступ искористиле прилику да се на најбољи начин представе и приближе студентима.
У оквиру панела Share Your Golden Experience свој допринос на теме које се тичу изазова у процесу тражења прилика дали су еминетни стручњаци из праксе.
Неки од важних закључака панела су да мотивација и жеља за учењем представљају кључни аспект када је реч о одабиру јуниора, да је стрпљење изузетно битно и да студенти треба да буду проактивни у тражењу прилика. Панелисти су се сложили да не постоји тајна формула за успех, већ да свако треба да прати своја интересовања и идентификује жељени развојни пут.
Факултет је премијерно лансирао FONBoard, онлајн платформу за представљање и брендирање послодаваца и мултимедијално оглашавање отворених прилика за студенте.
У другом делу програма организована је симулација разговора за посао. Велики број студената је добио прилику да оствари директан контакт са представницима из компанија и тиме унапреди свој будући наступ у процесу тражења посла.
Током трајања догађаја, студентима се по први пут представила америчка компанија Rivian, један од највећих светских иноватора у производњи електричних возила и једна од 100 најутицајнијих компанија у 2022. години по избору TIME магазина.
Други дан догађаја праћен је решењима студената на пословне изазове које су задале компаније, учеснице догађаја. Чланови жирија били су представници из компанија, наставници са Факултета организационих наука и чланови студентске организације ФОН-а – Case Study клуб.
Корпоративни догађај подржало је више од 35 стратешких партнера Факултета, а преко 500 студената пријавило се за учешће и искористило прилику да усаврши своје професионалне вештине и упозна лидере који послују на тржишту Србије.
Стратешки партнери ФОН-а који су на FONBOARDING догађају дали увиде из праксе и пружили студентима ангажман у свом систему су: Ananas, Asseco, BAT, Bosch, CCHBC, Comtrade, DataArt, Deloitte, Endava, Ewasoft, EY, Galeb, Hedwell, JAGGAER, Kameleon Solution, Levi9, Lidl, Metro, Mercator, Milsped, Mozzart, MPC, msg global, Nelt, NextBlink, NIS, OTP Banka, Rivian, Semos Edu, SRTechnics, Telegroup, Triglav, TX Group, Канцеларија за информационе технологије и електронску управу, Yettel.
Циљ Факултет организационих наука је да овај догађај постане традиционално окупљање стратешких партнера и студената и да се кроз различите активности омогући студентима да стечена знања ефикасније примењују у пракси.