Задатак за учеснике овогодишњег Brandstorm такмичења био је да осмисле иновативна технолошка решења у области неге косе. Студенти су позвани да искористе нове технологије како би редефинисали будућност професионалне лепоте, било да се ради о производима, услугама или искуствима, чинећи их одрживим и инклузивним.
На овогодишњем регионалном Adria-Balkan финалу Brandstorm такмичења у Загребу такмичило се 10 тимова, који су одабрани као најбољи у конкуренцији од више од 80 пријављених тимова из наше регије. Стручни жири оцењивао је иновативност, усклађеност идеје са најновијим технолошким достигнућима, одрживост и инклузивност, изводљивост, могућност даљег развоја али и саме тимове и њихове презентационе вештине.
Победнички тим глобалног финала, освојиће L’Oréal Intrapreneurship награду и прилику да развије свој пројекат у седишту компаније у Паризу, као и у оквиру менторске праксе у највећем светском стартуп кампусу Station F.