Учесници су били представници следећих институција: Универзитет у Загребу – Факултет организације и информатике (ФОИ), Вараждин, Хрватска, Универзитет у Марибору – Факултет организационих наука (ФОВ), Крањ, Словенија, Универзитет у Жилини – Факултет за менаџмент и информатику (ФРИ), Жилина, Словачка, Универзитет у Београду – Факултет организационих наука (ФОН), Београд, Србија и ЕСИЕА Висока инжењерска школа, Париз, Француска. Представници ФОН-а били су проф. др Душан Савић и проф. др Душан Бараћ, иначе руководиоци четвртог и петог радног пакета на SuMoS пројекту, проф. др Срђа Бјеладиновић и доц. др Сандро Радовановић.

Током три дана интензивног рада, наставници су се бавили унапређењем квалитета дизајна учења у оквиру предмета и принципима њиховог поређења, како би се омогућило ефикасније признавање предмета у студентској мобилности. Према средњорочној евалуацији програма Еразмус+ за раздобље 2014–2020, 34% студената суочило се са проблемима у вези са предметима и другим академским аспектима мобилности, док је, према извештају Erasmus Student Network-а о имплементацији Еразмус+ програма у раздобљу 2021–2027, 30% студената који нису учествовали у мобилности навело проблеме са признавањем бодова као фактор који их је одвратио од учешћа.
Услед овога, циљ радионице је био да обучи наставнике о квалитетном дизајну учења (LD) и поређењу предмета. У првом делу радионице, проф. Катарина Пажур Аничић и проф. Петер Мартон представили су резултате базичног поређења предмета на основу основних дескриптора, спроведеног пре радионице које је обухватило је преко 80 предмета са пет партнерских институција. Поред тога, наставници су кроз активно учешће радили на креирању дизајна учења за своје предмете у оквиру сегмента Learning Design in the AI–era и коришћењем алата Balanced Design Planning tool (BDP), развијеног кроз претходне Еразмус+ пројекте (Rapide and iLED). Други део радионице, који је водила проф. Блаженка Дивјак, био је посвећен аспектима квалитета дизајна учења. Учесници су најпре разговарали о критеријумима квалитета дизајна учења, након чега су радили у паралелним фокус групама на три кључне теме: a priori и a posteriori евалуација квалитета LD, критеријуми поређења предмета и функционалности BDP алата за подршку поређењу предмета у студентској мобилности.
Резултати радионице представљају основу за даље активности пројекта — утврђивање принципа за поређење предмета и критеријума квалитета дизајна учења, након чега следи унапређење BDP алата како би подржао процесе поређења предмета у оквиру студентске мобилности.



