Ивана Кужет

Асистент

Катедра за менаџмент људских ресурса

Термин консултација

Образовање

  • 2018, Мастер инжењер организационих наука, Универзитет у Београду, Факултет организационих наука

Одабране референце

  • Kužet, I., Kovačević, I., Savić, G., Manojlović, M., & Živković, I. (2023). Assessment of candidate efficiency based on personality traits on reskilling programs in the IT sector. Psychological Applications and Trends, https://doi.org/10.36315/2023inpact056
  • Kovačević, I., Anđelković Labrović, J., Petrović, N., & Kužet, I. (2021). Recognizing predictors of students’ emergency remote online learning satisfaction during COVID-19. Education Sciences, 11(11), 693., https://doi.org/10.3390/educsci11110693
  • Anđelković Labrović, J., Milinković, I., Petrović, N., & Kovačević, I. (2021). Expected Competencies from University Graduates for Employment in Serbia. Management: Journal of Sustainable Business and Management Solutions In Emerging Economies, doi:10.7595/management.fon.2021.0006
  • Milinkovic, I., & Kovacevic, I. (2020). Predicting leadership styles based on achievement motivation. Humanities & Social Sciences Reviews, 8(4), 1158-1167. https://doi.org/10.18510/hssr.2020.84110
  • Milinković, I., Anđelković-Labrović, J., Petrović, N. (2020). Demand for competencies in 21st century workplace: Companies expectations from graduates. XVII International Symposium SymOrg 2020.
  • Živković I., Milinković, I., Miladinović, S. (2020). Are the freshmen digitalized? Digital readiness among generation Z. XVII International Symposium SymOrg 2020.
  • Milinković, I. (2019). Rukovođenje orijentisano ka postignuću. Zadužbina Andrejević, Beograd.
  • Milinković, I., Kovačević, I., Mihailović, D. (2017). What Do Freshmen Want? Career Path Preferences Among Students. Management: Journal of Sustainable Business And Management Solutions In Emerging Economies, 22(1), 37-45
  • Kovačević I., Milinković I. (2017). Need for autonomy and relatedness in virtual and traditional teams. Current Trends in Psychology 2017 (STuP 2017)
  • Milinković, I., Montenegro M.A., Kovačević, I. (2017). Importance of emotional intelligence for project team performance. Zbornik radova XXI Internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta, YUPMA

Учешће на пројектима

  • Организација пројекта “Летња школа HR аналитике ” 2023
  • Стандардизација психолошких тестова (МLQ i AMI), спровођење тестирања испитаника
  • Истраживање компетенција дипломираних студената ФОН-а према потребама привреде, пројекат припреме за акредитацију
  • Рад на пројектима у оквиру Истраживачко-развојног центра
  • Учешће у организацији пројекта FON Hakaton 2017, у сарадњи са компанијом SBB
  • Учешће у организацији пројекта FON Hakaton 2018, у сарадњи са компанијом Telekom
  • Учешће у организацији пројекта FON Hakaton 2019, у сарадњи са компанијом SAGA
  • Учешће у организацији пројекта SymOrg Case Study Hackathon 2018

Остало

  • Digital Skills Study in Serbia, део пројекта USAID-а Cooperation for Growth, припрема методологије, инструмента, спровођење истраживања, обрада података и учешће у креирању извештаја
  • Национални Програм IT преквалификација, пројекат Канцеларије председнице Владе у партнерству са Министарством за рад, запошљавање, борачка и социјална питања, Канцеларијом за информационе технологије и електронску управу уз подршку Програма Уједињених нација за развој (UNDP), селекција кандидата и развој меких вештина
  • Преквалификација у ИТ сектору – Дигитална трансформација за развој – подржан од стране Владе РС и Програма Уједињених нација у Србији (УНДП), селекција кандидата и развој меких вештина
  • Програм обука у ИТ сектору, подржан од стране Министарског Савета за иновационо предузетништво и информационе технологије, Владе Републике Србије, Министарства државне управе и локалне самоуправе и UNDP, селекција кандидата и развој меких вештина
  • Међународна летња школа, UVT FEEA International HRM Spring School, Timisoara, 2019, учесник.
  • Пројекат: “Motivational improvement programme of the employees in FCA”, у срадњи са компанијом Фиат Србија, као стрчни сарадник у процесу унапређења мотивације запослених;