Тамара Властелица

Ванредни професор

Катедра за маркетинг менаџмент и односе са јавношћу

Термин консултација

Образовање

  • 2012, Доктор наука – подручје организационих наука, Универзитет у Београду – Факултет организационих наука.
  • 2006, Магистар наука – подручје организационих наука за менаџмент, Универзитет у Београду – Факултет организационих наука.
  • 2003, Дипломирани инжењер, одсек Менаџмент, Универзитет у Београду – Факултет организационих наука.

Одабране референце

  • Vlastelica, T. (2019) Korporativna reputacija i društvena odgovornost, Zadužbina Andrejević, Beograd.
  • Kostić-Stanković, M., Filipović, V., Vlastelica, T. (2020) Odnosi s javnošću, Fakultet organizacionih nauka, Beograd.
  • Lalić, D., Vlastelica, T. (2019) Korporativne komunikacije za primer, Fakultet tehničkih nauka, Novi sad
  • Vlastelica, T. (2007) Medijska kampanja – publicitet i oglašavanje, Zadužbina Andrejević, Beograd
  • Vlastelica, T., Kostić-Stanković, M., Krstić, J., Rajić, T. (2023). Generation Z’s Intentions Towards Sustainable Clothing Disposal: Extending the Theory of Planned Behavior. Polish Journal of Environmental Studies, 32(3), 2345-2360. https://doi.org/10.15244/pjoes/157007
  • Ivančević, S., Maričić, M. & Vlastelica, T. (2023). Communication and academic burnout: The effects of social support and participation in decision-making. Communications. https://doi.org/10.1515/commun-2022-0095
  • Vlastelica, T., Nikolić, D.,& Krstić, J.(2022). How Crisis Communication Strategies Affect Crisis Consequences? The Case of Food Industry. In: Mihić, M., Jednak, S., Savić, G. (eds) Sustainable Business Management and Digital Transformation: Challenges and Opportunities in the Post-COVID Era. SymOrg 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 562. Springer, Cham. pp 671-687 https://doi.org/10.1007/978-3-031-18645-5_13
  • Vlastelica T., Cicvarić Кostić S., Okanović M., Milosavljević M. (2018). How Corporate Social Responsibility Affects Corporate Reputation? The evidence from an emerging market, JEEMS – Journal of East European Management Studies, 23(1): 6-25, ISSN 0949-6181, ISSN online 0949-6181, DOI: 10.5771/0949-6181-2018-1-10, IF(2018): 0.57
  • Jovanovic P., Vlastelica T., Cicvaric Kostic S. (2016) Impact of Advertising Appeals on Purchase Intention, Management, 81/2016, 35-45, ISSN 1820-0222, ISSN 2406-0658, DOI:10.7595/management.fon.2016.0025
  • Vlastelica Bakic, Т., Mijatovic, I., Marinovic, N. (2015) Key CSR Initiatives in Serbia: A New Concept with New Challenges, Key Initiatives in Corporate Social Responsibility – Global Dimension of CSR in Corporate Entities, (Ed) Samuel O. Idowu, Springer International Publishing, 201-220, Print ISBN: 978-3-319-21640-9, Electronic ISBN: 978-3-319-21641-6, doi:10.1007/978-3-319-21641-6_91

Награде и признања

  • Mеђународно признање за посебан допринос развоју струке односа с јавношћу PRO PR (2017).
  • Признање Друштва Србије за односе с јавношћу за најбоље корпоративне комуникације великих компанија (2013) и најбољи институционални програм односа с јавношћу (2005).
  • Најбољи млади менаџер у Републици Србији, проглашена од стране Српске асоцијације менаџера (2014).

Учешће на пројектима

  • Међународни консултант – експерт за комуникације на пројектима које спроводи Организација за храну и пољопривреду Уједињених нација (UN FAO), а који се финансирају од стране Европске банке за обнову и развој (EBRD): Strengthening Quality Standards in the Agrifood Sector in the Western Balkans; Stimulating Diversification of Agrifood Exports in the Balkans and Eastern Europe; Sustainability Assessment of Urban Farming Investments (global); Supporting the Development of Serbia’s Irrigation Strategy; Public-Private Policy Dialogue in Meat and Dairy Sector; Strengthening of Grain Association and Export Activities; Supporting the Development of Agricultural Cooperatives in Serbia; Development of Origin-Based Labels in the Horticultural Sector; Capacity Development of Agribusiness Associations in Emerging Export Markets (2015 – данас)
  • Извршни руководилац пројекта Стратегија комуникација Агенције за безбедност саобраћаја Министарства унутрашњих послова Републике Србије (2022-2023)
  • Извршни руководилац пројекта Стратегија корпоративних комуникација NIS GAZPROM NEFT (2020-2021)
  • Саветник за корпоративне комуникације компаније MK Group и Victoria Group (2014 – 2020)
  • Менаџер за корпоративне послове и саветник за корпоративне комуникације компаније Coca-Cola Hellenic за Србију и Црну Гору (2010-2011)
  • Руководилац маркетинга и комуникација компаније Deloitte за Србију, Црну Гору, Македонију и Босну и Херцеговину (2007-2010)
  • Пројекти, едукативни програми, семинари и тренинзи из области корпоративних комуникација, маркетинга, медијских и кризних комуникација за клијенте: Novartis, Delhaize, Banka Intesa, Ringier, FIAT, ЕПС, Инфостан, Паркинг сервис, Народна скупштина Републике Србије, Европска агенција за реконструкцију, USAID, Делта Холдинг, McCann Erikson PR, Metro Cash&Carry, OEBS, Центар модерних вештина, Prime Communications, Бањалучки велесајам, Удружење тужилаца Републике Србије, Министарство одбране Велике Британије и Републике Србије (програм ПРИСМА), Министарство унутрашњих послова Републике Србије, Секретаријат за здравство града Београда, Институт за јавно здравље “Батут” и др. (2003 – данас)
  • Истраживач – научни сарадник на пројекту „Унапређење конкурентности Србије у процесу приступања Европској унији“, евиденциони број ИИИ 47028, који финансира Министарство просвете, науке и технолошког развоја, у пројектном циклусу од 2011. године.
  • Председавајућа Радне групе за израду „Националне стратегије друштвено одговорног пословања 2010-2015“ Глобалног Договора Уједињених Нација.

Чланство у организацијама

  • У периоду од 2010. године до данас била је члан Српског удружења за маркетинг (СЕМА), Српске асоцијације менаџера (САМ), Европске асоцијације директора комуникација (European Association of Communications Directors – EACD), Међународне асоцијације за односе с јавношћу (International Public Relations Association – IPRA), члан Америчке привредне коморе (AmCham), Савета страних инвеститора (FIC), Global Compact Уједињених нација (UNGC) и Форума за одговорно пословање.