Завршено је светско такмичење у решавању студија случаја BBICC 2019

У суботу, 13. априла 2019. године званично је завршено светско такмичење у решавању пословних студија случаја, Belgrade Business International Case Competition 2019.

Укупно 100 студената и њихових ментора са 20 универзитета из САД, Аустралије, Канаде, Немачке, Русије, Швајцарске, Хрватске, Либана, Хонг Конга, Кине и Тајланда решавало је три студије случаја у оквиру седмог интернационалог студентског такмичења у решавању пословних студија случаја, Belgrade Business International Case Competition 2019. BBICC такмичење одржано је од 7. до 13. априла у организацији Факултета организационих наука у Београду  и највеће менаџмент консалтинг студентске организације Case Study Club и Истраживачко- развојног центра ФОН-а.

Прву студију случаја, коју су такмичари решавали 5 сати, задала је компанија TeleGroup која је учесницима дала задазак да истраже различите употребе иновативног система за праћење људи и пословних средстава. Такмичари су добили задатак да дефинишу стратешки и егзекуциони план овог бизнис модела, као и да дају предлог пилот тржишта и план скалирања до 2021. Другу студију случаја која је такође решавана 5 сати, задала је The Coca- Cola Company, у којој је задатак био одредити бренд стратегију за њихов бренд Adez који је недавно лансиран на централно и источноевропскио тржиште. Велику студију случаја, на којој су такмичари радили 24 сата, задала је компанија Saga New Frontier Group. Они су такмичарима задали задатак да дефинишу стратегију за улазак једног од њихових софтверских решења, а то је четбот Weawer  , на одабрано инострано тржиште. Такмичари су, поред тога, имали задатак и да дефинишу индустрију у којој би се ово могло применити, укључујући и циљну групу, начин продаје и прооције решења, модел прихода, као и остале компоненте успешно формиране стратегије за ово решење. Стручни жири пред којим су финалисти презентовали своја решења чинили су: Дејан Марковић, генерални директор Schneider Electric Serbia. Aleksandar Vratonjić Gligorijević, директор TeleGroup Inovations, Наташа Ђурђевић, Commercial strategy and shopper Marketing Director CEE at The Coca- Cola Company, Милан Јевтић, директор за софтверска решења и члан извршног одбора Saga New Frontier Group, Бранислав Вујовић, председник New Frontier Group, Петар Јовановић, управни одбор Raiffeisen bank, Небојша Бјелотомић, генерални директор Saga New Frontier Group, Јелена Шаренац Гавриловић,  директор корпоративних комуникација Henkel у Србији Милош Биковић суоснивач Archangel Studios и Вероника Тасић Вушуровић оснивач и  генерални директор Woodzom-a.

Титулу победника на овогодишњем такмичењу однео је канадски универзитет Wilfrid Laurier University, University of Porto из Португала освојио је друго место, а треће место још један канадски универзитет Concordia University. Опхир Ротем, студенткиња Универзитета у Флориди, добила је признање најбољег презентера на целом такмичењу.

Најбољи студенти ФОН-а и ове године су били део организационог тима BBICC 2019 под вођством Весне Дамњановић, председника Ане Јаћимовић и потпредседника Нине Ђелић и Богдана Раденковића, као и извршног одбора: Славице Цицварић Костић, Еме Нешковић, Милана Окановића, Милоша Милосављевића, Наташе Владисављевић и Марка Дамјановића. Поред тога, 20 амбасадора – студената ФОН-а бринуло је о сваком тиму студената за време трајања догађаја. Сви заједно допринели су да се BBICC 2019 седми пут заредом успешно реализује и подигне на још виши ниво, као и да се задржи позиција међу топ 10 светских такмичења у решавању пословне студије случаја према рангирању Универзитета из Окланда.

Такмичење BBICC 2019 омогућено је уз подршку руководства ФОН-а, на челу са проф. др Милијом Сукновићем, деканом ФОН-а и председником Савета ФОН-а, проф. др Миланом Мартићем.

Организациони тим BBICC 2019 дугује неизмерну захвалност водећим компанијама у Србији и стратешким партнерима такмичења, који су препознали вредност улагања у младе таленте: Влада Републике Србије, Saga New Frontier Group, TeleGroup, The Coca – Cola Company, Schneider Electric – Serbia,  и Henkel Serbia. Поред тога, помоћ су пружили и партнери категорија: Златиборац, The Coca- Cola Company, Телеком Србија, Jaffa Crvenka, Doncafe, Paneleven Group, BG Event Solutions, Palace Hotel, Renault и Radisson Collection Old Mill Hotel Belgrade, Big Pizza  као и пријатељи пројекта: Aмбасада Канаде у Србији, Универзитет у Београду, Министарство просвете, науке и технолошког развоја, Туристичка организација Србије, Национална туристичка организација Србије, Српска асоцијација менаџера, Центар за промоцију науке, Inetrnational institute of marketing managers, Outrun,  као и медијски партнери.

Додатне информације о такмичењу, могу се наћи на сајту www.bbicc.org.