Mr. Goodvertising specijalni gost na Fakultetu organizacionih nauka

Pionir marketinga sa svrhom Tomas Kolster, poznatiji kao Mr. Goodvertising, međunarodni govornik, ekspert i autor, održaće 17. aprila sa početkom u 19 sati KEYNOTE prezentaciju „GOODVERTISING – održivi brendovi prave pozitivnu razliku“ na Fakultetu organizacionih nauka. Predavanje se organizuje u okviru događaja KAMPANJE SA SVRHOM 2024 – WARM UP, prvog Festivala društveno odgovorne komunikacije u Srbiji, na poziv Katedre za marketing menadžment i odnose sa javnošću.

 

Tomas Kolster je međunarodni KEYNOTE govornik i globalno priznat lider u oblasti marketinga sa svrhom i održivog poslovanja. Tomas je sa svojim predavanjima i radionicama nastupao u preko 80 zemalja za kompanije kao što su Meta, Adidas, P&G i IKEA i na konferencijama kao što su TEDx, SVSV i Advertising Week. Kao osnivač Goodvertising Agencije, savetuje kompanije sa liste Fortune 500, startap kompanije i nevladine organizacije. Autor je knjiga  „Goodvertising“ i „The Hero Trap“, a piše i za The Guardian, Ad Age i Adveek. Kolster se svakog meseca pridružuje Adage podkastu, kritički se osvrćući na globalne kampanje.

 

Tomas podstiče promene u industriji kroz svoje aktivno učešće na vodećim forumima, kao što su Savet za održivost, Međunarodne asocijacije za oglašavanje (IAA), Savet za uticaj D&AD-a i Act Responsible. Pomaže u promociji najbolje prakse kao član žirija na prestižnim festivalima Cannes Lions i D&AD-a.

 

FON implementira principe društvene i ekološke odgovornosti u svim oblastima nastavnog programa. Opredeljen za razvoj nauke, akademsko obrazovanje primenjivo u praksi, saradnju sa privredom i praćenje najnovijih saznanja u oblasti društvene odgovornosti, FON je pravi domaćin za predavanje lidera u oblasti Marketinga sa svrhom.

 

Prijave za predavanje dostupne su putem linka.