Studenti predložili unapređenje šoping iskustva u tržnim centrima na prvom „rénovation“ case challenge-u

Od 19. do 27. maja 2023. na FON-u uspešno organizovan je prvi „rénovation“ retail case challenge na kojem su studentski timovi sa deset fakulteta predlagali unapređenje šoping iskustva u četiri tržna centra kojima upravlja kompanija MPC Properties (Ušće, Beo, Delta Siti i Merkator).

Pobednici prvog „rénovation“ retail case challenge-a su studenti četvrte godine Fakulteta organizacionih nauka: Jovan Jovanović, Andrija Simić, Mina Radović i Anja Ristić, koji su za nijansu bili bolji od drugoplasiranog tima brucoša u sastavu: Filip Oketić, Anđela Kanjo, Vanja Obradović i Mihajlo Stajkovac, takođe sa FON-a. Trećeplasirani tim su činili: Lazar Gošić, Marko Marković, Nikola Stanojević i Aleksandar Stamenović. Za najboljeg prezentera izabran je Andrija Simić.

Prvog dana “rénovation“ case challenge-a, prof. Miloš Milosavljević je svim studentskim timovima predstavio studiju slučaja i zadatke, koje je pripremio sa prof. Slavicom Cicvarić Kostić i predstavnicima kompanije MPC Properties. Pred studentskim timova bio je izazov unapređenja odnosa sa zakupcima poslovnih prostora šoping centara i motivacije posetilaca “Z” generacije za učešćem u novom programu lojalnosti. Takođe, predstavnici kompanije, Nemanja Krečković i Milan Kosorić, prezentovali su studentima način funkcionisanja i izazove u poslovnom modelu šoping molova. Drugog dana “rénovation“ case challenge-asvi timovi imali su mogućnost da učestvuju na radionicama prof. dr Branke Novčić Korać na temu rešavanja poslovnih studija slučaja, i konsultantkinje Jelica Babić iz Forte Consulting-a na temu razvoja programa lojalnosti. Nakon poslatih rešenja, svi timovi su dobili “feedback” i predloge za unapređenje rešenja od strane osam mentora sa FON-a različitih domenskih ekspertiza, koji su izabrali 5 timova za prezentaciju na finalnom danu događaja.

Finalni dan “rénovation“ case challenge-a održan je u subotu, 27. maja, a najbolje timove birao je sedmočlani žiri sastavljen od predstavnika kompanije i domenskih konsultanata. Nakon proglašenja najboljih timova, studenti su u neformalnoj atmosferi razmenili utiske, ideje i zaključke sa članovima žirija. Najboljim pojedincima ponuđena je plaćena praksa u kompaniji MPC Properties.

Nagrade za najbolje timove, kao i najboljeg prezentera, obezbedili su partneri takmičenja: Titova vilaSport VisionUnder ArmourComputerLandBarboliniMobile Outfitters, sportska akademija Kočović i Optiplaza.

Prvi „rénovation“ retail case challenge organizovan je u saradnji sa kompanijom MPC Properties kao deo projekta „Preduzmi ideju“ koji FON realizuje zajedno sa Inicijativom Digitalna Srbija i drugim partnerima iz ekosistema, uz podršku USAID Srbija.

Čestitamo svim timovima na uspehu, a organizacioni tim prvog “rénovation“ case challenge-a se zahvaljuje svim partnerima na podršci i uspešnoj saradnji!