Учешће наставника и студената на БИП-у Digital technology for sustainable and inclusive business innovation opportunities and challenges у Загребу

Студенти и професори Факултета организационих наука учествовали су у БИП-у организованом на Свеучилишту у Загребу – Економском факултету под називом: „Digital technology for sustainable and inclusive business innovation opportunities and challenges“ који је одржан од 19. до 25. маја 2024. године у Загребу. 

Учесници БИП-а били су 35 студената и професора са четири универзитета: Свеучилишта у Загребу – Економског факултета из Хрватске, Виљнус Универзитета – Каунас факултета из Литваније, Естонске пословне школе из Естоније и Универзитета у Београду – Факултета организационих наука из Србије. Делегацију из Србије чинили су професорке са Катедре за електронско пословање др Маријана Деспотовић Зракић, др Зорица Богдановић и др Александра Лабус и студенти Марина Јевтић, Даница Совтић и Јана Стевановић. 

 

Циљ програма је био да учесницима пружи могућност стицања знања и вештина у примени дигиталне технологије (ДТ) у пословним иновацијама и дигиталној пословној трансформацији. Посебан нагласак стављен је на развој идеја које се односе на одрживост и етику примене ДТ, као и на могућности ДТ за развој инклузивних предузећа и инклузивних дигиталних владиних услуга. 

Као саставни део овог БИП програма, у оквиру виртуелне компоненте, професори ФОН-а су одржали три онлајн предавања: проф. др Душан Бараћ на тему: „Digital transformation and digital transformation projects“, проф. др Зорица Богдановић на тему „Digital technology for inclusive business development“, проф. др Александра Лабус на тему: „Digital technology for government services: GovTech, EdTech and HealthTech“. 

Током пет дана трајања програма у Загребу, учесници су посетили компаније Rimac Automobili, JGL d.d. и Wespa coworking spaces, као и Факултет за информатику у Ријеци. Такође, имали су прилику да чују гостујуће предавање које је одржао професор емеритус Велимир Срића на тему: Strategic „Foresight as a Change Management Tool“.