Završeno treće takmičenje u rešavanju studije slučaja za srednjoškolce

U petak, 13. decembra 2019.godine na Fakultetu organizacionih nauka održano je finale projekta High School Case Competition, takmičenja u rešavanju poslovne studije slučaja namenjenog srednjoškolcima. Ovaj projekat, u saradnji sa Fakultetom organizacionih nauka organizovala je studentska menadžment konsalting organizacija Case Study Club.

Događaj je svečano otvorio prof. dr Aleksandar Đoković, prodekan za nastavu Fakulteta organizacionih nauka i poželeo učesnicima puno sreće i pozvao ih da upišu FON, a prisutnima se obratila i Maja Janković, predsednik takmičenja i potpredsednik za projekte organizacije Case Study Club.

Učenici 15 srednjih škola iz Beograda i njegove okoline imali su priliku da rešavaju realan poslovni problem, zadat od strane kompanije Zlatiborac. Njihov zadatak je bio da osmisle novi inovativni proizvod koji bi kompanija Zlatiborac mogla uvrstiti u svoj asortiman, a koji bi bio namenjen srednjoškolcima uzrasta od 14 do 19 godina, kao i marketing strategiju. Cilj  takmičenja bio je da se srednjoškolcima približi koncept poslovanja, donošenja odluka i rešavanja problema kroz primer iz prakse.

Tokom nedelju dana trajanja projekta, od 6. do 13. decembra, učesnici su imali priliku da prisustvuju edukativnim radionicama i kroz to steknu potrebna znanja i veštine za rešavanje zadatog problema. Od 84 prijavljena tima, odnosno 320 učesnika, 48 se plasiralo u polufinale i svoja rešenja predstavilo stručnom žiriju 10. decembra. Žiri su činili aktivni i alumni članovi Case Study Club-a i tom prilikom odabrali su 8 najboljih timova za finale takmičenja.

Na finalnim prezentacijama žiri su činili Nemanja Knežević, direktor sektora marketinga i razvoja kompanije Zlatiborac, Dijana Savić, menadžer eksternih korporativnih komunikacija kompanije Zlatiborac i prof. dr Vesna Damnjanović, redovni profesor i rukovodilac Centra za poslovne studije slučaja na Fakultetu organizacionih nauka.

Prvo mesto na takmičenju High School Case Competition osvojio je tim SkiVision, koji su činili Mateja Radeljić, Viktor Stjepanović i Miloš Milošević, učenici Elektrotehničke škole „Nikola Tesla“. Nagrada za najbolje rešenje, koju je obezbedio glavni partner projekta, kompanija Zlatiboracje put na Zlatibor. Drugo i treće mesto osvojili su učenici Pete beogradske gimnazije. Nagradu je obezbedio EQUILIBRIO – Teenakademija. Čestitamo studentima Case Study Cluba na sjajnoj organizaciji događaja i promociji FON-a!